.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با هدف تبیین نقش رسانه ها صورت گرفت:
راه اندازی جایگاه دائمی خبرنگاران در اتاق بازرگانی مازندران
راه اندازی جایگاه دائمی خبرنگاران در اتاق بازرگانی مازندران

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از راه اندازی جایگاه دائمی خبرنگاران در این واحد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، سید محمد حسین هاشمی نسب با بیان اینکه اصحاب رسانه طلایه داران عرصه اطلاع رسانی هستند، گفت:  امروز موضوع فرهنگ سازی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهمیت ویژه ای برخودار بوده که نقش رسانه ها در بسط و گسترش این فرهنگ بسیار مهم است چرا که اصحاب رسانه ها چشمان بیدار جامعه هستند. وی با بیان اینکه خبرنگاران مازندران به لحاظ توانمندی در تخصصشان و امید بخشی به جامعه در شرایط کنونی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردارند، گفت: به لحاظ گستردگی فعالیت اتاق بازرگانی برای انعکاس به موقع اخبار، وجود تجهیزات اختصاصی برای اصحاب رسانه نیاز بود که خوشبختانه این امر در واحد روابط عمومی ایجاد شد.

هاشمی نسب اظهار داشت: با راه اندازی جایگاه دائمی خبرنگاران در اتاق بازرگانی، از این پس اصحاب رسانه می توانند از تجهیزات  رایانه ای موردنیازشان در این فضا به خوبی استفاده کنند.

 مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران اذعان داشت: همچنین در کنار این بخش فضایی برای ضبط برنامه های صدا و سیما و تصویر برداری خبرگزاری ها و مطبوعات برای گفتگوها و میز گرد نیز اختصاص پیدا کرد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی اتاق بازرگانی با حضور خبرنگاران که از فرهیختگان جامعه هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه به عنوان مشاورین توانمند و دلسوز دستگاه اجرایی و سازمان ها و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات آنان شاهد توسعه و رشد اقتصادی مازندران باشیم./

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.545 seconds.